FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Kawiarnia Strona Główna
->
Kompedium wiedzy o CS 1.6
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Aktualności
----------------
Newsy
Regulamin
----------------
Regulamin Forum
Regulamin Serwera
Lan
----------------
Regulamin
Organizacja
Zapisy 1on1
Nagrody
Serwer
----------------
Nasz Serwer
Admini
Skargi na Aminow
Bany
Counter-Strike
----------------
Kompedium wiedzy o CS 1.6
Ogólnie o Counter-Strike
Szukam klanu
Klan szuka graczy/a
Serwery CS 1.6
Ranking drużyn w turnieju
----------------
Ranking
Liga 5on5 STEAM/Non-Steam - 1 Edycja
----------------
Regulamin
Zapisy
Liga 1on1 Steam - 1 Edycja
----------------
Regulamin
Zapisy
Partnerzy & Sponsorzy
----------------
Sponsorzy
Partnerzy
Off topic
----------------
Reklama
Kosz
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gleba
Wysłany: Pią 19:40, 07 Mar 2008
Temat postu: Własny serwer HLDS
Aby stworzyć własny serwer należy wejść w folder Valve który znajduje się na dysku w którym zainstalowałeś CS-a. Następnie włączasz plik HLDS. Wtedy wykonujemy następujące czynności.
Game : Counter-Strike
Server Name : Twoja Nazwa
Map : Wybierasz Mapę
Network : LAN (jeśli Non Steam) INTERNET ( jeśli Steam)
Max Player : Zależy jaka masz prędkość neta.
Rcon Password: Wybierasz hasło.
Następnie Klikamy Start Server i w lewym górnym rogu wyświetla nam się IP.
A o to pliki, które można edytować, a nawet należy :
# .../cstrike/motd.txt
- w pliku tym ustawiamy stronę tytułową., która pokazuje nam się po połączeniu z serwerem. Jak ktoś nie zna HTML to lepiej go nie ruszać
# .../cstrike/mapcycle.txt
- ustawiamy kolejność map, które maja się ładować po zakończeniu poprzedniej. Nazwy map musza być zapisane w taki sposób Np. de_dust, cs_assault, aim_map.
# .../cstrike/server.cfg
- ustawienia, które będą ładowane po włączeniu serwera. Komendy:
hostname nazwa_serwera - nazwa jaka ma mieć serwer allow_spectators 0/1 - wył./wł. ustala czy mogą grę obserwować spektatorzy
sv_aim 0/1 - wył./wł. auto namierzanie
sv_cheats 0/1 - wył./wł. kody
sv_maxspeed 320 - szybkość chodzenia, domyślnie 320
mp_buytime xx - czas na kupowanie (w minutach)
mp_roundtime xx - czas na rundę (w minutach)
mp_freezetime xx - czas bezruchu przed każdą runda (w sek.)
mp_c4timer xx - czas wybuchu bomby od położenia (w sek.)
mp_timelimit xx - długość gry na danej mapie
mp_autoteambalance 0/1 - wył./wł. auto balans graczy po każdej rundzie
mp_startmoney xxx - ilość pieniędzy na starcie
mp_autokick 0/1 - wył./wł. wykopywanie graczy za zabijanie swojego teamu
mp_flashlight 0/1 - wył./wł. zezwolenie na używanie latarki
mp_footsteps 0/1 - wył./wł. słyszenie kroków podczas chodzenia
mp_friendlyfire 0/1 - wył./wł. możliwość strzelania do swojego teamu
mp_maxrounds xx - maksymalna ilość rund przed zmiana mapy
mp_tkpunish 0/1 - wył./wł. zabijanie team kilerów po rozpoczęciu rundy.
# .../cstrike/listenserver.cfg
- ustawienia, które będą ładowane po każdej zmianie mapy. Komendy tak jak wyżej.
Sloty które odpowiadają prędkości Internetu
256 kb/s = 4-6 miejsc
512 kb/s = 6-8 miejsc
1024 kb/s = 8-10 miejsc
2048 kb/s = 14 - 18 miejsc
3096 kb/s = 18 - 24 miejsc
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by
JR9
for
stylerbb.net
Regulamin